Uutisarkisto

URHOtv:n jakelu keskeytyy 1.4.2014

[28.03.2014]

URHOtv haki talousvaikeuksien vuoksi yrityssaneeraukseen viime syksynä. Yhtiön taloudellinen tilanne on pysynyt heikkona ja se ei ole pystynyt kehittämään liiketoimintaansa kannattavaksi. Tämän vuoksi yhtiön saneerausprosessia on haettu keskeytettäväksi. Saneerauksen päättymisestä johtuen ja minimoidakseen eri alihankkijoilleen syntyvät kustannukset, URHOtv peruu toistaiseksi kaikki suunnitellut tuotannot sekä keskeyttää kanavan jakelun tiistaista 1.4. 2014 alkaen. Yhtiö pyrkii edelleen löytämään ratkaisuja toiminnan jatkamiseksi.

Vieläkö Kouvojen voittoputki kasvaa Tapiolassa?

[21.03.2014]

Seitsemän perättäistä ottelua voittanut Kouvot tulee haastamaan URHOtv:n lauantaisessa Korisliigan kamppailussa Tapiolan Honkaa Espooseen. Honkakin oli edellisessä tv-pelissä huima viikko sitten kaatamalla Katajan 19 pisteellä

Pohjanmaan häjyt vastakkain Lapualla URHOtv:llä

[19.03.2014]

Korisliigan Pohjanmaan edustajat Lapuan Korikobrat ja Kauhajoen Karhu ottavat keskiviikkona mittaa toisistaan URHOtv:n kameroiden surratessa. Viidennen sijansa Hongalle menettänyt Karhu hamuaa yhä parempiin pudotuspeliasemiin, kun taas Lapuan Korikobrille jokainen voitto on tärkeä kamppailussa kahdeksannesta sijasta.

LP Viesti ja OrPo naisten Mestaruusliigan finaaleihin URHOtv:llä

[17.03.2014]

Kevään ensimmäiset finaalit pyörähtävät URHOtv:llä käyntiin 26. maaliskuuta, kun Salon Viesti ja Oriveden Ponnistus aloittavat Suomen mestaruuden tavoittelun naisten lentopallossa.

URHOtv sisäänkirjautuminen

Oletko unohtanut salasanasi? Tilaa uusi salasana
Jos et ole vielä rekisteröitynyt voit tehdä sen tästä linkistä